9/11/2012 : pulang SABAH ! see me there KK ! *HAPPY* | please check my Facebook : Hany Faryzah Facebook. See You There!
Baca ni ♥
Welcome to my blog. Before anything else please follow these rules : No ripping, spamming, and any type of childish acts. Respect is a must.

Kamu boleh guna Navigation Dibawah untuk Mengenali saya dengan lebih lanjut . btw , my name Hany ;3
Navigations

Biodata Blog Kesayangan Hubungi Saya Website
I am ME ♥
Hey semua , seperti yg anda tahu . .
Nama saya : Hani Farizah Binti Japri . Orang panggil Hani :) . saya lahir di Kota Kinabalu Sabah . Sekolah Tadika di Tadika Yayasan Sabah , Sekolah Rendah di SK Contoh Petagas , Sekolah Menengah di SMK Tansau Penampang , Dan Sekarang melanjutkan pelajaran di Maktab Perguruan Perempuan Melayu Melaka

Doing...
Feeling : In Love :p
Eating : Mam sedap
Doing : on9
Watching : Running mann
Listening to : music :)

Comment Here :)

Daily Reads

Saya kurang membaca . alemee . btw akan memupuk minat membaca kelak . haha :p



Cerita Hidup Ku :)
March 2011 | September 2011 | October 2012 | November 2012 | December 2012 | January 2013 |

pulang kk :')
menyentuh hati :')
y a n d d i r i n d u i :')
suka suka post Diari ;3
Dadah Bahaya :'(
suka suka post ;3
Kehidupan IPG ;)
Diari 9 september 2011
Sing a Song Shiela on7
unintended



Music

C e r i t a K A M I : )
Hany Tulis Pada Thursday, November 15, 2012 | back to top

Kalau bosan baca belog saya di persilakan clik X :)


 G A M B A R







kakak saya . .
biarpun dia kakak 
tapi gaya masih macam adik . 
umur sudala 22 . .
tp gaya mcm budak kecik . .

p e n i n g  k e p a l a s a y a . .





m i n t a p u j i 

saya 

my kaka nonong .
hehehe . . .


Bas rapid kl yg aku sama kaka nonong naik , untuk pergi puncak alam dari K L . naik bas T600 naik dari rumah nonong utk pegi uitm puncak alam . trus tu dri uitm puncak alam naik bas U95 pegi shah alam . trus ntah lupa suda mau naik bas apa . . . dlm bas ne laa kami beduaa bobok ja . . sbb pjalanan pun mau bejam jam . . .  ( >.< ) 





ini makanan kegemaran saya & kaka nonong . di pizza milanoo . nyummnyumm ! sedap ehh :') 






n then after makan di pizza milano at KLCC , 
Aku dan kaka nonong akan Take away lasagna ,
 no wonder laa garfile suka mam lasagna
sbb sangatt sodapp :D 




Masaa habis cuti raya haji , 
sudahlaa jauh perjalanan dari puncak alam pergi TBS .
mau 5jam pjalanan sbb naik bass .
adui ,
lps smpai di TBS  .
ramaiiinyaaa oranggg !!
tauka . . .
T I K E T H A B I S 
punya stress  . . . 
sedihh jua time tu aku sma si nonong . .
penat hantar aku :'(
tuulaa , getek mau jugaa pg umah nonong :( 





 Ni cermin KTM , yang aku naik mau pergi tbs , dari pasar seni , 
tuu cermin pecahh . . .
tp cantik laa  . . 
mungkin ada org buang batu kan ( '' . '' ) hehe


time ne di KLIA , bosan menunggu mau boarding , gambar2 la dulu . . h e h e